Welkom op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    4 november 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. John kalb:
    4 november 2013
    Heel veel succes Annelies. Ik heb de gehele familie opgegeven zodat ze je allemaal kunnen volgen.

groeten !
  3. Annelies Koeman:
    4 november 2013
    Dank je wel! Ik had verder geen e-mail adressen van de fam. dus als jij dat zou doen heel graag ;)
    xxx
  4. Illja:
    Hey guppie,
    Verkopen ze daar geen wc papier???

Have fun!!!!
    x illie
  5. Annelies Koeman:
    Haha beter mee verlegen als óm verlegen hea Ill :p
  6. Willem:
    10 november 2013
    Annelies, niet vergeten hé.....peopen op een hoopie....mengen met zand en aarde en u heeft prachtige planten.
  7. Annemarie:
    10 november 2013
    hallo allemaal Annelies is om 21.03 uur geland in accres in Ghana. het is er 28 graden!! lekker warm en ik denk dat ze blij is dat uit het vliegtuig is. groetjes annemarie. oja ik heb oude opa kalb al telefonisch in kennis gesteld van de arrival of de jong students.
  8. Annemarie:
    11 november 2013
    HOI, HET IS HIER 9 GRADEN ONDER NUL EN GEEN SNEEUW.
    IK heb maar liefst twee appel/rozijnen cakes gebakken. dat gaat er wel in met die kou! hoe is je eerste dag gegaan? lekker warm zeker. groetjes en een poot van Lucky en Lux.